Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi 3. eleme turu ilk maçında Hollanda temsilcisi Feyenoord’a 2 – 1 mağlup oldu.
Karşılaşma, Sarı Lacivertli taraftarların beklentilerini karşılamadı. Takımın performansı, tribünlerde hayal kırıklığı yarattı.
Şampiyonlar Ligi yolunda önemli bir engelle karşılaşıldı. İkinci maçta Fenerbahçe’nin galip gelmesi gerekecek.


