Mobil Genç Ofis Projesi kapsamında görev yapan üniversite öğrencilerine teşekkür belgeleri verilirken, İlçe Müftüsü Dr. Abdülhamid Pehlivan’a da bir plaket takdim edildi.
Bandırma’da, Diyanet İşleri Başkanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı’nın desteğiyle gerçekleştirilen “Mobil Genç Ofis: Üreterek Güçlenen Gençlik Atölyeleri Projesi” çerçevesinde görev alan gönüllü üniversite öğrencileri için bir teşekkür belgesi programı düzenlendi.
Etkinlikte konuşma yapan Bandırma İlçe Müftüsü Dr. Abdülhamid Pehlivan, gençlerin sosyal sorumluluk ve gönüllülük anlayışıyla yürüttüğü projelerin ne kadar kıymetli olduğunu vurguladı. Özellikle köy okullarında düzenlenen etkinliklerde yer alan öğrencilerin fedakarca çalışanlarına teşekkür eden Pehlivan, gönüllü gençlere teşekkür belgelerini takdim etti.
Ayrıca etkinlikte, Diyanet Genç Ofis tarafından gençlik projelerine sunduğu destek ve katkılardan ötürü Dr. Abdülhamid Pehlivan’a bir plaket verildi.
Program, gönüllü gençlere ve projeye destek veren tüm katılımcılara teşekkür edilmesinin ardından sona erdi.


