Bandırma Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü, Ulusal Staj Programı çerçevesinde eğitim gören sosyal hizmet öğrencileri için bir değerlendirme toplantısı düzenledi.
Bu toplantıda, Bandırma Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü bünyesinde staj yapan sosyal hizmet bölümü öğrencilerinin dört aylık staj süreleri ele alındı.
Toplantıda, öğrencilerin staj süresince elde ettikleri profesyonel tecrübeler ve uygulama ile ilgili deneyimleri tartışıldı. Ayrıca, program süresince öğrencilerle kurum personeli arasında etkileşim sağlanarak staj süreci üzerine çeşitli öneriler paylaşıldı.
Etkinlikte, sosyal hizmet alanında kariyer yapacak olan öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sunan uygulamalara vurgu yapılırken, staj döneminin öğrencilere kazandırdığı bilgi ve beceriler de gözden geçirildi.
Bandırma Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen bu değerlendirme toplantısı, öğrencilerin staj sürecinden elde ettikleri kazanımların detaylı bir şekilde incelenmesinin ardından sona erdi.
Kaynak : Haber Merkezi


