Bandırma Vakıfbank Şubesi çalışanları Odaman Hotel Lalezar Restaurant’ta veda yemeğinde buluştu.
Vakıfbank Bandırma Şubesi’nde yıllardır hizmet veren personeller Türkiye’nin çeşitli illerine tayin olan arkadaşlarının Bandırma’dan ayrılması öncesi veda yemeğinde buluştu.
Yemeğe Bandırma Vakıfbank Yönetici ve çalışanları katıldı. Mevcut yönetici ve personeller tayin olan arkadaşlarına çiçek takdim edip bu zamana kadar olan hizmetleri için teşekkür etti.
Odaman Hotel Lalezar Restaurant’ın essiz Bandırma manzarası ve benzersiz ambiyansında gerçekleşen bu özel gecede banka çalışanları gönüllerince eğlendiler.


