Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
bandırma web tasarım

ŞAKİR DEMİRHAN’DAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ YEMEĞİ

Bu haberin fotoğrafı yok

ogretmenler gunu kutlamaBandırma İlçe Milli Eğitim Müdürü Şakir Demirhan öğretmenler günü nedeniyle Öğretmen Evi’nde bir yemek düzenledi.

Öğretmenler Günü özel yemeğine CHP Balıkesir Milletvekili Namık Havutça, Bandırma İlçe Kaymakamı Ali Mantı, Bandırma Belediye Başkanı Sedat Pekel, Bandırma İlçe Emniyet Müdürü Yusuf Aki,  CHP Bandırma Belediye Başkan Aday Adayı şehirdeki okul müdürleri ve öğretmenler katıldı.

  Kaynak : Haber Merkezi