Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
bandırma web tasarım

İçme Suyuna Hasret Kaldılar

Büyükşehir yasası ile mahalleye dönüştürülen Aksakal’da vatandaşlar içme suyu kullanamıyor.

Büyükşehir yasası ile mahalleye dönüştürülen Aksakal’da vatandaşlar içme suyu kullanamıyor. 10 adet arıtma suyu var ama hepsi arızalı. Vatandaşlar arızanın giderilmesi için muhatap bulamadıklarını söylüyor.

Edinilen bilgilere göre arıtmadaki arızayı Bandırma belediyesi Büyükşehir belediyesinin, Büyükşehir belediyesi de Bandırma belediyesinin yapacağını belirterek topu birbirinin üzerine atıyor. Aksakallılar, bu sıcak ve uzun Ramazan günlerinde içme suyuna hasret bırakıldıklarını ifade ediyor” Kim yapacaksa yapsın çeşmelerimizden bir an önce suyumuzun akmasını istiyoruz. Böyle şey olur mu? Vatandaşa yapılan düpedüz haksızlık, haksızlıktan da öte bu bir saygısızlıktır” diyerek tepki gösteriyorlar. Ahmet TÜRKMEN – Banses Gazetesi

  Kaynak : Haber Merkezi