Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
bandırma web tasarım

EnerjiSA Fen Lisesi İlk Mezunlarını Verdi

Bandırma EnerjiSa Fen Lisesi 2014 LYS sınavında 52 öğrenciden 42’si

Bandırma EnerjiSa Fen Lisesi 2014 LYS sınavında 52 öğrenciden 42’si ülkenin en başarılı üniversitelerini kazandı.

Bu yıl ilk mezunlarını verdiklerini açıklayan Bandırma Enerjisa Fen Lisesi Müdürü Ali Güneş, 52 son sınıf öğrencimiz bu yıl ilk defa LYS sınavlarına girdi. Bunlardan 42’si ülkenin sayılı üniversitelerinde okumaya hak kazandı. Üniversiteye girmeyen 10 öğrencimiz de aslında ilk 2000 içinde yer alan öğrenciler. Onlar hedefledikleri bölüm ilk 1000 içinde yer aldığı için tercih yapmadılar ve bu yıl yeniden üniversite sınavına girecekler. Okulumuzda bugüne kadar üniversite sınavının baraj puanı altında puan alan öğrenci olmadı. Sürekli en yüksek puanları alıyorlar. Okulumuz, ÖSS başarısı yanında bilim olimpiyatlarında da birçok başarılara imza attı” dedi. Öğretmen kadrosunun öğrencilerin başarısı için büyük fedakârlıklar yaptığını dile getiren Güneş, bununda başarıyı beraberinde getirdiğini söyledi.

  Kaynak : Haber Merkezi