Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
bandırma web tasarım

AK GENÇLER PALAMUTA DOYDU

Bu haberin fotoğrafı yok

ak-gencler-palumutBandırma Ak Parti Gençlik Kolları geleneksel hale getirdiği Palamut Şenliği’nin 2’ncisini Ziraat Bahçesi’nde gerçekleştirdi.

Bandırma Ak Parti Gençlik Kolları geleneksel hale getirdiği Palamut Şenliği’ni Ziraat Bahçesi’nde gerçekleştirdi. Bandırma Ak Parti Gençlik Kolları Başkanı Burak Bahadır Tuzlu’nun ev sahipliğinde gerçekleşen organizasyona Ak Parti Bandırma İlçe Başkanı Eşref Kasapoğlu ve yönetim kurulu üyeleri ile Kadın Kolları ve Gençlik Kolları mensupları katıldı.

Şenlikte basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Ak Parti Bandırma Gençlik Kolları Başkanı Burak Bahadır Tuzlu, “ Geçen sene kutlamaya başladığımız palamut şenliğinin bu sene ikincisini kutluyoruz. Bu şenlikteki amacımız tüm gençlik kollarımıza üye arkadaşlarımızı bir araya getirmek, onlar arasındaki dostluğu pekiştirmek ve dayanışmayı arttırmaktır. Bugün bizimle beraber olan yönetim kurulu üyelerime ve kadın kollarımıza da teşekkür ediyorum. İnşallah seneye Bandırma’da iktidarı alarak şenliğimizi kutlayacağız.” dedi.

Şenliğe katılanlar palamut ziyafetinin ardından basın mensuplarına birlik beraberlik pozu verdiler.

  Kaynak : Haber Merkezi