Büyükşehir yasası ile mahalleye dönüştürülen Aksakal’da vatandaşlar içme suyu kullanamıyor. 10 adet arıtma suyu var ama hepsi arızalı. Vatandaşlar arızanın giderilmesi için muhatap bulamadıklarını söylüyor.
Edinilen bilgilere göre arıtmadaki arızayı Bandırma belediyesi Büyükşehir belediyesinin, Büyükşehir belediyesi de Bandırma belediyesinin yapacağını belirterek topu birbirinin üzerine atıyor. Aksakallılar, bu sıcak ve uzun Ramazan günlerinde içme suyuna hasret bırakıldıklarını ifade ediyor” Kim yapacaksa yapsın çeşmelerimizden bir an önce suyumuzun akmasını istiyoruz. Böyle şey olur mu? Vatandaşa yapılan düpedüz haksızlık, haksızlıktan da öte bu bir saygısızlıktır” diyerek tepki gösteriyorlar. Ahmet TÜRKMEN – Banses Gazetesi


