Bakan Uraloğlu’ndan Hız İhlali İtirafı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından paylaştığı görüntülerin ardından hız ihlali yaptığı tespit edildi. Bakan Uraloğlu, 225 kilometredeki hızının görüntülenmesi üzerine, farkında olmadan hız sınırını aştığını belirtti.
Kendi Kendisine İhbar
Bakan, paylaştığı video ile kendisinin de ihbar etmiş olduğunu ifade etti. Uraloğlu, hız sınırlarına riayet etmenin herkes için zorunlu olduğunu vurguladı.
Cezai İşlem Uygulandı
Otoyol ekipleri tarafından gerekli cezai işlemin uygulandığı bildirildi. Bakan Uraloğlu’na 9 bin 267 TL para cezası kesildi.
Daha Dikkatli Davranacağı Sözü
Uraloğlu, ilerleyen dönemde daha dikkatli davranacağını kamuoyuna duyurdu.


