10-16 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Engelliler Haftası nedeniyle Cumhuriyet Meydanındaki törenlerde bir konuşma yapan Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, Ordu Caddesi üzerinde bulunan eski Tekel binalarının restore edilip engelliler rehabilitasyon merkezi yapılacağı müjdesini verdi.
5 yıl önce başlattıkları engellilere yönelik çalışmaların devem ettiği söyleyen Mirza “ Bu günlere geldiğimizde Bandırma’da faaliyet gösteren engelliler dernek sayısı üçe yükseldi. Bu dernekler birbirleri ile mücadele etmek yerine engellilere daha fazla nasıl faydalı olabiliriz demelilerdir. Biz belediye olarak tüm derneklere eşit mesafedeyiz. Bandırma’da 15 bin civarında engelli vatandaşımız var. Bizden kim akülü ya da aküsüz araç isterse hepsine bu araçları temin edeceğimizin sözünü veriyorum.” dedi.


