Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
bandırma web tasarım

BANÜ İletişim Fakültesi Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi mezuniyet törenine katıl, kep atmanın ve başarının tadını çıkar! Detaylar için hemen tıkla!

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi mezuniyet törenine katıl, kep

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden mezun olan öğrenciler, diplomalarını alırken coşkuyla kep atarak bu önemli anı kutladılar.

2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni, Mehmet Akif Ersoy Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi. Törene, İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hatice Aydın ev sahipliği yaparken, Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Alpaslan Serel ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, akademik ve idari personel, basın mensupları, öğrenciler ve aileleri katılım gösterdi.

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından, üniversitenin tanıtım filmi izleyicilere sunuldu. İletişim Fakültesi öğrencilerinin eğitim hayatları boyunca biriktirdikleri anılara dair hazırlanan video da katılımcılarla paylaşıldı.

Konuşmacılardan biri olan İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hatice Aydın, mezun olan öğrencileri tebrik ederek onlara meslek hayatlarında başarılar diledi. Rektör Prof. Dr. İsmail Boz ise yaptığı konuşmada, öğrencileri mezuniyetleri dolayısıyla kutladı ve gelecekteki yaşamlarında başarı dileklerini iletti.

Protokol konuşmalarının ardından, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı fakülte birincisi olan Yeni Medya ve İletişim Bölümü öğrencisi Elif Tıraş, mezuniyet kütüğüne plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Tıraş, tüm mezunlar adına duygularını ve gururunu dile getirdiği bir konuşma yaptı.

Törende, fakülte genelinde dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödüller takdim edildi. Fakülte birincisi Elif Tıraş’a başarı belgesi ve ödülü, Rektör Prof. Dr. İsmail Boz tarafından, Dekan Prof. Dr. Hatice Aydın’ın eşliğinde verildi. Diğer fakülte ve bölümlerinde derece elde eden öğrencilere ise belgeleri ve ödülleri, Rektör Yardımcıları, Genel Sekreter ve bölüm başkanları tarafından sunuldu.

Ödül töreninin ardından, mezun öğrenciler adına gerçekleştirilen fidan bağışlarıyla ilgili belgeler öğrencilere takdim edildi. Sonrasında akademik ve idari personel, mezuniyet anı belgelerini öğrencilere verdi.

Belgelerini alan öğrenciler ve aileleri büyük bir heyecan yaşarken, mezuniyet coşkusu fotoğraf ve video çekimleriyle ölümsüzleştirildi. Tören, mezun olan öğrencilerin keplerini bir arada havaya fırlatmasıyla sona erdi.

  Kaynak : Haber Merkezi