Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
bandırma web tasarım

BANÜ Sağlık Hizmetleri MYO Mezunları, Mezuniyet Töreniyle Geleceğe Adım Attı

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu mezuniyet töreninde başarılı öğrenciler ödüllendirildi. Detaylar için tıklayın!

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu mezuniyet töreninde

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, başarılı öğrencilerin ödüllendirildiği ve mezunların meslek hayatına uğurlandığı bir mezuniyet töreni gerçekleştirdi.

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileri, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını mezuniyet töreniyle başarıyla tamamladı.

Mehmet Akif Ersoy Konferans Salonu’nda düzenlenen etkinliğe Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Nur Yılmaz, Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, akademik ile idari kadro, öğrenciler, aileleri ve basın mensupları katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından üniversitenin tanıtım filmi gösterildi. Fizyoterapi, Optisyenlik, Sosyal Hizmetler ve Tıbbi Görüntüleme Teknikleri programlarından mezun olan öğrenciler, tören yürüyüşüyle salona girdi.

Törende söz alan Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Nur Yılmaz ve Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, mezun öğrencilere tebriklerini ileterek yeni meslek hayatlarında başarı dileklerinde bulundular.

Yüksekokulu birincilikle bitiren Fizyoterapi Programı öğrencisi Hafsa Koçoğlu, mezuniyet kütüğüne plaket çakarak geleneksel bir seremoniyi yerine getirdi ve mezun öğrenciler adına bir konuşma yaptı.

Genel başarı sıralamasında öne çıkan öğrencilere ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Hafsa Koçoğlu birincilik ödülünü Rektör Prof. Dr. İsmail Boz’dan alırken, Aleyna Ocak ikincilik ödülünü Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu’dan, Kübra Güzel ise üçüncülük ödülünü Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar’dan elde etti.

Program bazında derece elde eden öğrenciler de başarı belgeleriyle ödüllendirildi. Fizyoterapi Programında Hafsa Koçoğlu, Dorukhan Yıldıran ve Ebrar Sılınçarslan; Optisyenlik Programında Kübra Güzel ve İrem Uçar; Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programında İlayda Özaydın, Fatma Canan Orbey ve Nida Gökmen; Sosyal Hizmet Programında ise Aleyna Ocak, Zinnur Gülşen ve Elif Uslu, başarı belgelerini protokol üyelerinin elinden aldılar. Akademik ve idari personel tarafından mezuniyet anı belgelerinin takdim edilmesinin ardından öğrenciler toplu fotoğraf çektirdiler. Mezuniyet töreni, keplerin gökyüzüne fırlatılmasıyla coşkulu bir şekilde sona erdi.

  Kaynak : Haber Merkezi