Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza Bandırma Belediyesi’nde güvenlik önlemlerinin arttırılacağını söyledi.
Mirza “Yapılan bu saldırıyı nefret ve şiddetle kınıyoruz. Herkese yardımcı olmak için tüm gayreti gösteren Ozan Onur’a yapılan bu saldırı çok manidardır. Bu güne kadar yerel yönetim olarak büyük bir gayret ve samimiyetle herkesin yararına işler yapmaya çalıştık. Buradan söylüyorum bize kimse şiddet ve zorbalıkla iş yaptırmaya kalkamaz. Biz bu işe girdiğimizde birçok zorluklarla karşılaşacağımızı biliyorduk. Bedeli ne olursa olsun doğru işler yapmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
Mirza, yaşanan süreçten sonra belediye bünyesindeki güvenliği arttıracaklarını, ancak bunun yerel yönetim olarak halktan kopmalarına neden olmayacağını sözlerine ekledi.
İlkhaber Gazetesi


